• تلفن همراه : 09038025946
  • تلفن ثابت : 02144201593
  • تلفن همراه : 09121392347
  • ثبت شکایات و نارضایتی

    شیوه ی حل اختلاف درونی

    هدف از حل اختلاف درونی ایجاد یک برنامه غیر رسمی حل اختلاف جهت رسیدگی به نارضایتی های ایجاد شده میان بازاریابان، مشتریان و شرکت است.

    • ابتدا می بایست مشکل خود را از طریق سایت رسمی شرکت و در بخش ثبت نارضایتی ثبت کنید.
    • مدیر ناظر «نماینده شرکت» ظرف مدت 3 روز کاری اطلاعات را برای فردی که نارضایتی از او صورت گرفته است، ارسال می کند.
    • فردی که نارضایتی از او صورت گرفته است، باید ظرف مدت 5 روز کاری اطلاعات درخواستی را برای مدیر ناظر ارسال کند.
    • در صورت دریافت اطلاعات از فردی که نارضایتی از او صورت گرفته است، مدیر ناظر ظرف مدت 10 روز نتیجه اعلام می کند.
    • در صورت عدم دریافت اطلاعات لازم، مدیر ناظر نتیجه را به نفع شخص ناراضی اعلام خواهد کرد.
    • اعلام نارضایتی بازاریاب از شرکت
    • اعلام نارضایتی شرکت از شرکت
    • اعلام نارضایتی مشتری از شرکت
    • اعلام نارضایتی بازاریاب از بازاریاب همان شرکت
    • نکته 1 : در سه حالت اول که یک طرف نارضایتی شرکت است، در صورت عدم رضایت از نتیجه حاصله، طرفین می توانند نارضایتی خود را به کمیته بیرونی ارسال کنند.
    • نکته 2 : نارضایتی در دو حالت دیگر، تنها در کمیته درونی مطرح و توسط شرکت بررسی خواهد شد.