شیوه ی حل اختلاف درونی
هدف از حل اختلاف درونی ایجاد یک برنامه غیر رسمی حل اختلاف جهت رسیدگی به نارضایتی های ایجاد شده میان بازاریابان، مشتریان و شرکت است.
- ابتدا می بایست مشکل خود را از طریق سایت رسمی شرکت و در بخش ثبت نارضایتی ثبت کنید.
- مدیر ناظر «نماینده شرکت» ظرف مدت 3 روز کاری اطلاعات را برای فردی که نارضایتی از او صورت گرفته است، ارسال می کند.
- فردی که نارضایتی از او صورت گرفته است، باید ظرف مدت 5 روز کاری اطلاعات درخواستی را برای مدیر ناظر ارسال کند.
- در صورت دریافت اطلاعات از فردی که نارضایتی از او صورت گرفته است، مدیر ناظر ظرف مدت 10 روز نتیجه اعلام می کند.
- در صورت عدم دریافت اطلاعات لازم، مدیر ناظر نتیجه را به نفع شخص ناراضی اعلام خواهد کرد.
- اعلام نارضایتی بازاریاب از شرکت
- اعلام نارضایتی شرکت از شرکت
- اعلام نارضایتی مشتری از شرکت
- اعلام نارضایتی بازاریاب از بازاریاب همان شرکت
- نکته 1 : در سه حالت اول که یک طرف نارضایتی شرکت است، در صورت عدم رضایت از نتیجه حاصله، طرفین می توانند نارضایتی خود را به کمیته بیرونی ارسال کنند.
- نکته 2 : نارضایتی در دو حالت دیگر، تنها در کمیته درونی مطرح و توسط شرکت بررسی خواهد شد.